همیشه دیر میفهمم..........
 
عشق به پاکی شبنم
 
 
پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, :: 2:26 ::  نويسنده : باران

آدم است دیــــگر؛

گاهے دلــش مےخواهـــد،

کسے موهایـــش را نــوازش دهــد و آرام زیر گوشــش بگویــد:

دوستــت دارم. . . !

 

 


نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت10:44---5 خرداد 1391
بازدلم تنگ است

بازچشمانم باران می طلبد

آسمان دلم پرازابرهای سیاه دلتنگی شده

بازمن تنهایم

ودراین سکوت حتی صدای سازهم آرامم نمی کند

دل من باز کوچک شده

برای آنکه نمیدانم کیست

ولی غیبتش مرامی آزارد

من خودم راگم کرده ام

کجا؟

این رادیگرنمیدانم
- وب قشنگی داری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق به پاکی شبنم و آدرس baranfaridi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان