تنگ كه مي شود دلم
 
عشق به پاکی شبنم
 
 
چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, :: 21:30 ::  نويسنده : باران

یادت هست؟!!! . . .
علاقه ات بودم ...
دنیایم شدی

تمنایم را داشتی،
حضورت را می خواستم.

تکرارت شدم
خسته ام شدی

علاقه ام شدی
تمنایت را داشتم

چه آسان رفتی . . .
چه زود قصه می شویم ..!!!!

تنگ كه مي شود دلم
به اسمان تو مي نگرم
نسيم ياد تو كوچ مي دهد
ابرهاي غصه وغم را
از اسمان سينه ام
وپيچك دلم
جوانه مي زند به قامت خيال تو
اما دست كه ميبرم براي گرفتنت
بازتنها مي شود دلم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق به پاکی شبنم و آدرس baranfaridi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان