گل مغرور و قشنگم من فراموشت نکردم
 
عشق به پاکی شبنم
 
 
پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:, :: 14:18 ::  نويسنده : باران

 

 

گفتی برو! گفتم به چشم!این بود کلام آخرین.

گفتی خداحافظ تو!گفتم همین؟ گفتی همین!

گریه نکردم پیش تو با اینکه پرپر میزدم.

با خون دل از پیش تو رفتم من بازی عشق تو را شاهانه باختم مثل بازنده خوب مردانه باختم.

همه ثروت من سفره ی درویش نفسم بود که به تو شاهانه باختم.

لبخند آخرین من دروغ معصومانه بود برای پنهان کردن داغ دل ویرانه ام.

من مات مات از بازی شطرنج عشق می آمدم شاه مهره دل رفته بود.

add with texts

چقدر قصـــــــه گفتم که دریـــــا بخوابه

چقدر گــــــریه کردم نفهمم ســـــرابه

نفهمـــــم کجـــــام بفهمــــم کـــــجایی

چـــــقدر با تو بــــــودم تو عین جدایـــی

قســـم خورده بودم اگه از تو جدا شم.

 

 

 

 

من همینم که تو می بینی

نه دروغم نه تظاهر بلدم

دیگه چیزی ندارم فقط بدون

همه دنیامو برات بهم زدم

تو نمی تونی فراموشم کنی

وقتی تو خاطره هات اسم منه

من نمی تونم فراموشت کنم

وقتی قلبم واسه ی تو می زنه

 

 

 

"ما نه برای یافتن فردی کامل، بلکه برای دیدن کامل یک فرد ناکامل عاشق میشویم."

 

 

غمِ نگاهِ  آخرت تو لحظه ی خداحافظی
گریه ی بی وقفه ی من تو اون روزای کاغذی
قول داده بودم ما به هم که تن ندیم به روزگار
چه بی دووم بود قول ما انگار شدیم آخرِ کار
تو حسرتِ نبودنت من با خیالتم خوشم
با رفتنم از این دیار آرزوهامو میکُشم
کوله بارم پرِ حسرت، دلم یه دنیا درده
مثل آواره ای تنها تو خیابونی که سرده
تا خیالت به سرم میزنه گریم میگیره
آروم آروم دله تنگم داره بی تو میمیره
گل مغرور و قشنگم من فراموشت نکردم
بی تو اینجا رو نمی خوام میرمو بر نمیگردم

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

farzaneh
ساعت9:42---20 خرداد 1391
دوباره شب شد و رفتم به ناکجای خودم

به گریه های صمیمی به انتهای خودم

تمام عاطفه ام را به شعر می سپرم

و ناله می کنم اما فقط برای خودم

به من هم سر بزن باران عزیز منتظر حضورت در وبم هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق به پاکی شبنم و آدرس baranfaridi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان