آدمک های من.........
 
عشق به پاکی شبنم
 
 
دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: 1:59 ::  نويسنده : باران

دیشب یهو دلــــــــــــم کودتا کرد...

"تو" رو می خواســـــــــــت...

. . .
. . .
. . .

 ســَـرَم رو کردم زیر ِ بالشت ....

آروم به دلـــــــــــم گفتم هیـــــــــــــــــــــــس ....

دوره دموکراسیه .... می زنم لهـــــــــت میکنم!!!!!!!!

"دلم" بغض کرد و رفت سر جاش نشست ... ولی باهام قهر کرده ....!!!!!

2wm81lug0w7a9a264s8w.gif

هنوز بچگانه نقاشی می کشم
آدمک های من گردن های باریک
دستانی خالی
دهانی بسته دارند
یکروز تصمیم می گیرم نقاش بزرگی شوم
چوپانی می کشم که بوی گرگ می دهد...!!!

12.GIF

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق به پاکی شبنم و آدرس baranfaridi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان