آسان نبود....
 
عشق به پاکی شبنم
 
 
دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: 1:8 ::  نويسنده : باران

آسان نبود ولی ....
رفتم درون پیله تنهایی خودم ..
شاید رها شوم از این همه دردی که می کشم...

حالا؛
فضای پیله ام ..
......سرد است و ساکت و خاکستری و تنگ....
اما..

من خواب دیده ام.......
طاقت اگر بیاورم

یک روز زخم عمیق روی دلم خوب می شود ...!!!
من خواب دیده ام ..
طاقت اگر بیاورم

یک روز عاقبت پروانه می شوم...!!!

داربزن...خاطرات کسی که تو را دور زده

حالم خوب است....اما گذشته ام درد میکند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق به پاکی شبنم و آدرس baranfaridi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان