یکی برای تو ... یکی برای خودم ...
 
عشق به پاکی شبنم
 
 
یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, :: 21:2 ::  نويسنده : باران

خدایا !
دلم را آنانی می شکنند ؛
که هرگز دلم به شکستن دلشان راضی نمی شود ... !

562248_378212708901653_919967653_n.jpg

 

با تو هستم ای قلم!
با تو ای همراه و ای همزاد من ...
سرنوشت هر دومان حیران بازی های زشت سرنوشت
شعرهایم را نوشتی دستخوش!
اشک هایم را کجا خواهی نوشت؟...

یکی برای تو ...

یکی برای خودم ...

یکی به یاد لحظهِ باتو بودنم ...

 

یکی برای مرگ لحظه های بی تو بودنم ...

یکی برای ترک بد مستی امشبم ...

 

یکی برای مستی و ز یاد بردنم ...

یکی برای هوس ...

 

یکی برای لذت دوباره خوردنم ...

پیاله پیاله مِی خورده ام

 

نبودی ببین چگونه در هوای تو بوده ام

خدایا بگیر این پیک ِآخری ...

 

نشد فراموش یاد تو با یکی یکی خوردنم

 

یکی برای تو ... یکی برای خودم ... یکی به یاد لحظهِ باتو بودنم ...

379049_ai1K2KIv.jpg

 



نظرات شما عزیزان:

little girl
ساعت14:59---29 تير 1391
دردها را باید نوشت



غم ها را باید كشت



عشق ها را باید ستود



اما تو را چه بگویم ؟



بنویسمت



بستایمت



....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق به پاکی شبنم و آدرس baranfaridi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان