عشق به پاکی شبنم
 
 
چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, :: 22:41 ::  نويسنده : باران

"كودك درونم"

هرچند بازيگوش باشد

اما با احساســــ کســـی بازي نمي كند ...!!!

**

یادم باشد

وقتی آمدی

راز بزرگی را به "تــــو" بگویم ،

اینکه در نبودنت ... آسمان آبی نیست...!!!

1341573337993598_thumb.jpg

 

 



نظرات شما عزیزان:

little girl
ساعت14:54---29 تير 1391
روز تولدم را فراموش کردی..... گفتم گرفتاری

سالگرد آشنائیمان را از یاد بردی.... گفتم مشکل داری

زیبایی لبخندم را نادیده گرفتی..... گفتم غصه داری

محبتهایم را از یاد بردی..... گفتم گله و شکایت داری

ولی حالا خودم را فراموش کردی... نمی دانم چه بهانه ای برای دلم بتراشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق به پاکی شبنم و آدرس baranfaridi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان