بوی عشق
 
عشق به پاکی شبنم
 
 
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:فریدون مشیری,شعر,عکس عاشقانه, :: 4:3 ::  نويسنده : باران

 

 شب، همه دروازه‌هایش باز بود       
آسمان چون پرنیان ناز بود
 
گرم، در رگ های‌ ما، روح شراب
همچو خون می‌گشت و در اعجاز بود
 
با نوازش‌های دلخواه نسیم
نغمه‌های ساز در پرواز بود
 
در همه ذرات عالم، بوی عشق
زندگی لبریز از آواز بود
 
بال در بال كبوترهای یاد
روح من در دوردست راز بود
 

 



نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت13:04---2 بهمن 1390
به هر آبي شدم آتش

به هر آتش شدم آبي

به هر آبي شدم ماهي

به هر ماهي شدم دامي

به هر نامحرمي ساقي

به هر ساقي مي باقي



و تو اين را ندانستي

چرا گشتم چنين عاصي

چرا مهتاب شد سنگ صبورم

چرا بستند پرهاي غرورم



چرا آيينه ها را خاك كردند

مرا از رنگ شب سيراب كردند
salam ghashang bud


mahsa
ساعت9:45---2 بهمن 1390
salam matalebet jaleb bud o khundani bara hamin linket kardam khasti link kon o be web man ham sar bezan khoshhal misham
moafaq bashi


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق به پاکی شبنم و آدرس baranfaridi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان