همیشه باتو.....
 
عشق به پاکی شبنم
 
 
چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, :: 18:24 ::  نويسنده : باران

 

کاغذ  دیواری های عاشقانه  -  www.pixnaz.ir

 با توبوده ام، همیشه ودرهمه جا

باتو نفس کشیده ام

مرا از توگریزی نیست

چنانکه جسم را از روح وزمین را از آسمان ودرخت را از آفتاب

تو دلیل من برای حیات بودی وهستی

مرا ازتو گریزی نیست

وچنان با این دلیل زیسته ام

که باورکرده ام علت بودن من توهستی

پاسخ من به آغازووپایان زندگی اینست

((( همیشه با تو ))



نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت14:07---22 بهمن 1390
aapam ama khaste o dilgir

mahsa
ساعت10:12---22 بهمن 1390
صدای پای تو آمد خیال کردم باد عبور میکند از روی پرده های قدیمی صدای پای تو را در حوالی اشیا شنیده بودم


mahsa
ساعت11:21---20 بهمن 1390
aali bud
ye sari bezan behem


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق به پاکی شبنم و آدرس baranfaridi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان