دلنوشته ها
 
عشق به پاکی شبنم
 
 
دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:12 ::  نويسنده : باران

امروز ...
...
از زمین ریگی برداشتم و درون کفشم انداختم ....
***
می خواستم ، احساس "تـــــــــو" را تجربه کنم ...!!!!!

++++++++++++++++++++

دلم تنگ میشود،گاهی
برای حرفهای معمولی ...
برای حرفهای ساده ...
برای"چه هوای خوبی!" ...؛ "دیشب شام چه خوردی؟"
و چه قدر خسته ام از "چرا؟"
...از "چه گونه!"
خسته ام از سوال های سخت
پاسخهای پیچیده ؛
از کلمات سنگین ؛
فکرهای عمیق ؛
پیچ های تند ؛
نشانه های با معنا،بی معنا ؛
دلم تنگ میشود،گاهی
برای
یک "دوستت دارم"ساده
دو "فنجان قهوه ی داغ"
سه "روز" تعطیلی در زمستان
چهار"خنده ی بلند" ...!!

==================

تو همیشه در یاد منی...
آسمان به آسمان...
کوچه به کوچه...
رویا به رویا...
هرجای که مینگرم با منی...
اما...
دلم برایت تنگ میشود...

====================

من ...
...
کافرم به دینی که ؛
جلگه ی حاصلخیز اندامت را
از من می گیرد ...!
...
" عشق من به "تــــــــو" ...
..
خـــــــــودِ خـــودِ
شریعت اســـت ...!!!

=======================

با احتیـــــاط بخـــوانید ...
.
.
سطح شعـــر "لغزنده" ست ...
..
بسکه شاعر ...
..
سطر به سطر "بارید" و نوشت ...!

=========================

چه ساده لوحند آنان که می پندارند ...
..
عکس "تـــــــــــــو" را به دیوارهای خانه ام آویخته ام ...
..
و نمی دانند که من دیوارهای خانه ام را به عکس "تــــــــــــو" آویخته ام ...!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق به پاکی شبنم و آدرس baranfaridi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان