قطعات کوتاه وعاشقانه........
 
عشق به پاکی شبنم
 
 
سه شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:39 ::  نويسنده : باران

نا کرده گناه در جهان کيست ؟ بگو
آن کَس که گنه نکرده چون زيست؟بگو
 
من بد کنم وتو بد مکافات دهي
پس فرق ميان من و تو چيست؟ بگو .

-----------------------------

چشم تر من چشمه اي از نور نبود
شايد که دلم با غم تو جور نبود
 
اما تو بدان هر آنچه با من گفتي
يک ثانيه از خيال من دور نبود

============================

چشم تر من چشمه اي از نور نبود
شايد که دلم با غم تو جور نبود
 
اما تو بدان هر آنچه با من گفتي
يک ثانيه از خيال من دور نبود

=========================

من آمده ام دل تو را شاد کنم
با طنز ز بند غصه آزاد کنم
 
نه مثل "طرف"، که هي بگويم:" اي واي
من آمده ام که ناز بنياد کنم!!"

========================

کسي که بهشت را بر زمين نيافته است
آن را در آسمان نيز نخواهد يافت
خانه ي خدا نزديک ماست
و تنها اثاث آن ، عشق است . . .

===========================

هيشه مانده ام خيره به راهت
 شد اين دل تشنه ي شط نگاهت
تمام جسم و روح مرد عاشق
فداي چشمهاي مثل ماهت
فداي آن سكوتت،عشق پاكت

============================

دلم شوق تو را دارد ، تو غافل از دل مایی / به ما گاهی نگاهی کن ، دلی دارم تماشایی

===================

قرار نیست که همیشه من خوش باشم
پارسال من خوش بودم از اینکه در کنارت هستم
امسال دیگری خوش است برای با تو بودن
و سالِ بعد یکی دیگر
از تلاش دست نکش که چشم ملتی به توست
!!!!!!!

======================

چقدرسخت شده پدال دوچرخه دوستي مان!
يامن خسته ام
ياشيب زياده
شايد هم تو ديگه ركاب نميزني...


 


نظرات شما عزیزان:

♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥
ساعت1:09---5 ارديبهشت 1391



    ♥         ♥


     ♥


             ♥    


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق به پاکی شبنم و آدرس baranfaridi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان