نقاش باشی.........
 
عشق به پاکی شبنم
 
 
دو شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:57 ::  نويسنده : باران

 

 

http://www.taknaz.ir/ax1/148/7.jpg

 

نقــاش بـاشـی ..!
.
چـقــدر می گیـری ...
.
بیایی و صفحه های سیاه دلم را رنـگ کنی ...؟
.
بـعـــد بـرای دیــوار اتاق دلـــم ...
.
یــــک روز آفتابی بکشی که نــــور آفتـــاب تا میـانه اتاق آمــــده باشد ...
.
راستـــــی مـــن روی صـــورتــم یـــک خنــــــده می خـــواهـــم...
.
نــرخ ِ خـنـــــده که گـــــران نیســــت ...؟ !

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 



نظرات شما عزیزان:

ایلیا
ساعت13:23---15 ارديبهشت 1391
سلام
وب جالبی داری
من یه وب درست کردم که توی اون شما میتونید هر خاطره خوب یا بدی که با عشقتون داشتید رو توی نظرات برام بفرستی بعد من اونو به اسم خودتون ثبت کنم خوشحال می شم که شرکت کنید


farzaneh
ساعت10:43---13 ارديبهشت 1391
سلام حالتون خوبه این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش


mahsa
ساعت9:04---12 ارديبهشت 1391

هر گل سرخ که در باغچه خندد
حالت روی تو دارد
هر گل سرخ که رقصند به آهنگ نسیم
اثری از بوی تو دارد
salam baran jan khobi bad az modati dobare omadam khoshhal misham baz be kolbam biayee o ccheraqe nime rosahnesh ro roshantar koni janam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق به پاکی شبنم و آدرس baranfaridi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان